1.a december

Igår var jag ledig hela dagen, så skönt! Men jag var inte på latsidan för det. Jag satte mig på bussen vid halv elva för att möta upp tjejerna från klassen och plugga och boka resa. Efter det åkte jag hem och städade lite och sen tog jag bussen ner på stan igen för att möta upp Elina. Vi gick först en sväng på stan och sedan begav vi oss till bion för att se breaking dawn. Den var bättre än vad jag hade förväntat mig och jag hade en mysig kväll. När jag sedan kom hem hade mamma fixat en väldigt speciell chokladkalender till mig och min bror. Hon hade hängt 24 st olika chokladgodisar på ett snöre. Jag blev verkligen överraskad och det var så gulligt av henne!    

Idag började min dag med en härlig sovmorgon. Därefter åt jag grött till frukost så att jag skulle stå mig hela dagen. Skolan var ganska seg idag då jag varit väldigt trött. När klockan började närma sig halv fem var de flesta i klassen ganska trötta så jag fick väl kanske inte så mycket gjort, dock bjöds det på många skratt. Efter skolan gick jag och Maja och fixade det sista med resan, nu är det verkligen på riktigt! 
 
Nu ska jag gå och kolla om julkalendern är något att ha, har spelat in den och jag älskar att hålla fast på traditioner :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0