A new week

Idag var det en kort dag i skolan. Vi hade bara en lektion, och på den gjorde vi inte speciellt mycket för vi fick kolla när treorna hade sina luciakampanjer på skolan. Det dunkade musik i korrideren och det var mer eller mindre kaos. Kändes faktiskt ganska ovärt att vara i skolan idag. 

Efter skolan gick jag en sväng på stan med tjejerna och införskaffade några julklappar. Nu ska jag skriva det sista på engelskatalet som jag ska hålla för klassen på onsdag. Känns dock lite tungt då jag har värsta huvudvärken, men det är bara att ta tag i det. Imorgon ska jag titta på när min minsta kusse har luciafirande på dagis, det ser jag framemot! 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0