Jag får vara med om drömmar jag en gång drömt

Wiihoo fredag..igen! Veckorna går så fort och nu är det bara tre skoldagar kvar innan jullov! Tidigare hade jag inte några planerat för lovet, men nu känns det som att jag kommer få fullt upp. KUL! Jag älskar när jag har en massa roliga saker inplanerade. Jag ska bland annat vara barnvakt åt världens sötaste flickor, vara med o dansa i uppsättningen av årets eskilstuna revy och träffa en massa kompisar.

Mamma och jag har precis tagit fram tomtarna och nu ska jag slappa framför tv.n. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll för imorgon drar jag och familjen till stockholm. Brorsan min ska spela handbolls SM och förhoppningsvis blir det även en sväng på stan :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0