Lucia

Dagen började med att jag o klassen kollade på luciauppträdande i aulan. Det var minstsagt annorlunda. Lucian var en kille, vilket alla tyckte var väldigt roligt. När de hade sjungit igenom alla traditionella låtar satte låten "Im sexy and I know it" igång. Några treor började dansa till den och ja.. till slut stod de nästa nakna på
scenen. Det var faktiskt ganska roligt, men frågan är om man verkligen får göra så
på lucia? Jag kommer i alla fall minnas årets luciauppträdande! 

Efter skolan hämtade min moster mig för att åka och kolla på när min minsta kusin
hade luciafirande på dagis. De var så himla söta!
Nu ska jag plugga, dricka glögg och äta pepparkakor, hejjs!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0