You know I´ll be there

Imorse hade jag ställt klockan på halv åtta, tänkte att jag skulle ha tid till att både hinna städa rummet och plugga på engelskatalet, men det belv inte rikigt så. Klockan nio vaknade jag av ett ryck, kollade klockan och tänkte att jag inte behövde stressa. Sedan insåg jag att klockan var nio, och inte åtta som jag trodde. Jag flög upp och fixade snabbt iordning mig och sprang till bussen. Jag kom till skolan i tid och har haft en kort skoldag bestående av mattelektion, lunch och engelskamuntlig presentation. Slutade runt tolv, gick en sväng på stan med Maja och Elina för att införskaffa några julklappar. På bussen hem träffade jag min underbara kusin Frida, hon är så söt. Blir alldeles varm i hjärtat av att en tjej på 9 år kan vara så underbar och klok!   

Nu har jag lagt mig i soffan, ska kolla på någon film. Mår inte så jättebra, svettas och fryser om vartanat och har ont i halsen. Jag vill inte bli sjuk!! Ska vila ett tag nu sen måste jag plugga historia till förhöret imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0