Don't stop the music

I onsdags när jag pluggade som allra flitigast med min historia uppsats så hände det som inte får hända. Jag hade skrivit över 1000 ord, jag klickade på spara-knappen flera gånger, men när jag sedan skulle skicka iväg den så var dokumäntet helt borta. Jag fick panik och pappa sökte igenom hela datorn, men den fanns ingenstans. Så det var bara att skriva om allting, men det kändes fruktansvärt tungt. Ska skriva det sista på den nu och sedan skicka in den. Vill bara ha den klar så att jag inte behöver tänka mer på den här jäkla uppsatsen. Jag gjorde det bästa av situationen, bröt ihop, tog mig samman och kom igen.   

Ikväll ska vi ett gäng hem till Lisa, vilket jag ser frameomt, även fast jag är trött. Hoppas kvällen bjuder på lite dans, men det tror jag, Maja och jag brukar ju fixa det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0