Ny vecka, nya möjligheter

Helgen har varit jättebra och väl behövlig. I fredagas var jag bara hemma, åt god mat och kollade på idol. På lördagsmorgonen gick jag upp tidigt för att kolla när min brorsa spelade handbollsmatch, de vann så det var roligt att se. På eftermiddagen åkte jag hem till Elina för att efter ett tag åka vidare till Lisa. Där umgicks vi med några från klassen, spelade spel och sjöng sing star. Det var mycket skojsigt. I söndags var jag hos farmor o farfar, åt god mat och kollade på en massa gamla kort :) Söndagskvällen avslutades med ett danspass. Mycket bättre än så kan det ju inte bli! Tänk att jag har turen att få umgås med mina underbara vänner och familj.

Idag har jag bara haft två lektioner då första lektionen ställdes in. Nu ska jag skriva lite på min historiauppsats och sen ska jag åka och dansa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0