Tillsammans är vi bäst

Jag måste berätta vilka underbara vänner jag har. Igår kväll åkte jag som sagt hem till Lovisa. Man kan lugnt säga att Lovisa, Amanda o Fanny överraskade mig rejält. När jag kom dit så tog Lovisa på mig en ögonbindel, jag undrade vart de andra var. Hon sa att de skulle komma senare och så ledde hon in mig i köket och satte mig på en stol. När hon tog av mig ögonbindeln stod hon, Amanda och Fanny där och roppade: GRATTIS I EFTERSKOTT! 

De hade dukat fint och lagat värsta middagen. Jag öppnade paket, vi åt, snackade och skrattade en massa. Sedan fixade de fram fika som de fixat. De bjöd på en hjärtformad tårta och söta mini cupcakes.



Sååå jäkla gulligt. Jag blev verkligen förvånad. Jag hade en toppen kväll och natt med mina tjejer. Ni är hur bra som helst. Tack för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0