You just have to do your own thing, no matter what anyone says. It´s your life

Idag startade jag dagen med en härlig sovmorgon, trots det så hade jag väldigt jobbigt att ta mig upp ur sängen. Sedan till skolan där vi hade etik och livsfrågor, psykologi och idrott. Mina favoritämnen, så det kunde ju inte bli bättre! Eller jo.. vädret, det regnar och är allmänt gråt ute. Träffade sedan en saknad Sofie på bussen påväg hem från skolan, vilket förgyllde min dag. Har nu pluggat lite fysik här hemma, men jag gav upp då jag börjar få en tryckande huvudvärk. Nu ska jag snart göra mig i ordning för att åka och dansa. Får se hur det går, när jag har träningsvärk så in i bomben från  gårdagens träning. Hoppas på ännu lite mer träningsvärk, hejsvejs!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0