You will never find time for anything. If you want time you must make it

Dagen har rullat på med sovmorgon, skola och en massa plugg. Snart ska jag sätta mig och glo lite på tv. Imorgon blir det rinmansstafetten, klassen har kommit fram till att vi ska vara utklädda till pensionärer. Så därför har jag varit hos farmor o farfar och rotat lite bland en massa kläder. Jag hittade en mörkblå, knälång ful klänning. Jag ska ha den, handväska och pärlhalsband. Vi får se hur det blir. Jag kommer i alla fall se ut som en tant!

Nu längtar jag innerligt efter helgen. Jag känner att jag inte riktigt är på topp. Så det ska bli extra skönt att få ta det lugnt och åka en sväng till grönan med härliga kompisar, det ser jag framemot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0