Nått stort på gång

Början av den här helgen har varit hektisk. Nu är första gången på länge som jag kan ligga ner, andas och känna efter hur jag egentligen mår. Och jag mår faktiskt hur bra som helst när jag umgås med mina fina vänner och när det händer en massa saker :)

I går efter skolan åkte jag snabbt hem för att göra mig i ordning för 9-års kalas. Jag åkte sedan till mina underbara kusiner för att äta god mat och mysa. När jag hade varit där i två timmar så drog jag vidare hem till Lisa, där det var en massa folk. Vi dansade och hade det trevligt till sent in på natten. Elina följde med hem till mig och sov över här. Klockan hade vi ställt på 10, för då var det dags för mig att fixa till mig o åka och vara barnvakt. Nu är det snart dags för mig att byta om för alldeles straxt ska vi få främmande av familjen Lund. På´t igen bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0