It won't make sense right now

Effektiv dag! Gick upp tidigt (trotts att jag hade sovmorgon) för att plugga det sista inför biologiprovet, åkte till skolan för att käka lunch och så hade jag två lektioner och biologiprovet. När jag kom hem dammsög och städade jag lite, alldeles straxt blir det middag med mamma men först måste jag bara vila lite.

De senaste dagarna har det varit full fart och det känns kan jag säga. Med en fruktansvärd träningsvärk och ett huvud som håller på att sprängas måste jag försöka lägga mig tidigt ikväll och ta igen några timmars sömn. Men snart är det helg, och en extra lång sådan! För vi är lediga även på måndag, då hela klassen har samtal. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0