Listen up

Inser att uppdateringen här har varit ganska dålig den senaste tiden. Men jag har gjort så mycket roliga saker att jag inte riktigt hinner med att skriva här. Just nu känns det som en tid då det händer väldigt mycket i mitt liv. Och för det mesta är det roliga saker. Så vad har jag ägnat så mycket tid åt då? Jo, för det mesta har jag varit med mina underbara vänner som jag uppskattar otroligt mycket. I helgen var jag och mina tjejer ute och dansade rumpan av oss, det var så himla kul och vi träffade en massa härligt folk. Sedan har jag varit på brorsans handbollscup; som de vann, dansat, övningskört, tränat, umgåtts ännu lite mer med tjejerna samt försökt plugga lite däremellan.

Även fast jag just för tillfället känner av allergi och trötthet så rullar livet på väldigt bra. Det kan jag tacka alla fina människor runtomkring mig för! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0