Oslagbar 18 årsdag!!

Kvällen den 3.e augusti var jag och mina vänner Elina och Emma på konserterna Norlie och KKV och Kapten Röd. När klockan slog tolv till den 4.e augusti, min 18 årsdag, var det helt magiskt och en fantastisk upplevelse. Vi dansade, sjöng och njöt hela natten lång.
 
 
Efter det blev det dags för min första "riktiga" utgång. Vilket var väldigt roligt! Efter det drog vi till McDonalds för att beställa käk hos Maja som jobbade. Där sjöng i stort sätt alla för mig, vilket var en konstig men häftig upplevelse. Efter det var det dags att åka hem och lägga sig i sängen. Klockan nio på morgonen väckte min familj mig med sång och presenter.
 
 
Sedan började förberedelserna för firandet. Och framåt kvällen kom gästerna. Både vänner och släkt, vilket var väldigt trevligt.
 
 
 
 
 
 
 
Efter en massa god mat, fina presenter och härligt umgänge blev det dags för utgång med mina tjejer.
 
 
 
En bättre 18 års dag än detta går inte att få. Allt var så lyckat och jag fick så mycket fint. Tack till alla som gjorde min dag till den bästa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0