Sista sommarlovet

O så var sista sommarlovet slut, skolan drar igång imorgon igen. Det här lovet har gått sjukt fort och har helt klart varit det bästa. Jag har haft fullt upp nästan hela tiden vilket har varit väldigt roligt men ibland även ganska jobbigt. Mitt lov har bestått av många olika kontraster; alltifrån en partyvecka i Magaluf med mina vänner till festival, jobb och körlektioner,18 årsfirande och en skön och lugn resa till Turkiet. Detta har varit ett lov som jag aldrig kommer att glömma. Det har till och från känts som en dröm. Men nu är det dags att vakna ur drömmen och återgå till verkligheten. Verkligheten där jag ska börja sista året på gymnasiet. Sista året, shitdet känns väldigt konstigt. Jag känner på mig att det kommer bli ett väldigt roligt och spännande sista år. Därför är jag ganska redo för skolstarten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0