Dream your dream with open eyes and make them come true

Tänker tillbaka på det gångna året och inser att 2011 var ett ganska bra år. Ett år med både jobbiga och roliga händelser. 2011 har varit ett år fyllt med nya erfarenheter och upplevelser. 2011 bestod bland annat av en skid-weekend med mina kusiner med övernattning i deras husvagn, jag och min familj åkte för första gången till Thailand (hoppas och tror att det inte var den enda gången), jag började jobba på jordgubbsodlingen i närheten där jag bor. Pluggade massor och levde festivalliv på peace and love. Jag har träffat många nya kompisar och umgåtts med min familj i Kalmar. Jag fyllde 17 år och började övningsköra. Jag har äntligen fått mig en friggebod och varit barnvakt åt två underbara små tjejer och umgåtts med härliga människor. En av mina drömmar har också gått i upplevelse då jag blivit erbjuden att vara med i en större teaterföreställning där jag ska medverka som dansare. 2012 börjar lika hektiskt som 2011 avslutades.


Jag kommer detta nya år bl.a. medverka i Eskilstuna revyn, åka till Stockholm med mina danstjejer för att kolla på dansföreställningen svansjön, åka till Spanien med mina favorittjejer, fylla 18 år, börja det sista året på gymnasiet och förhoppningsvis ta körkort. 2012 kommer bli ett år där jag kommer ha möjlighet att göra roliga saker och utvecklas, det ser jag framemot!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och så vill någon att du hinner priorotera en norgeresa runt sisådär påskveckorna kanske?! Puss

2012-01-02 @ 11:52:27
URL: http://Elinsperspektiv.wordpress.com
Postat av: Louise

Det tycker jag låter som en bra idé :) Ska försöka få till det! Puss saknade du

2012-01-04 @ 11:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0