They gonna judge me anyway, so whatever

Konstigt det där med människor som man har gått i samma klass med och haft bra kontkakt med i flera år och så byter man skola och då slutar man helt plötsligt  hälsa på varandra vid busshållsplatsen, som om man inte känt varandra. Varför bilr det så? Jag skulle bli jätteglad om de hälsade på mig. Det är väl inge konstigt med att hälsa? Istället blir det en konstig och tryckt situation där ingen av oss vet om man ska hälsa eller inte.

Jag brukar hälsa och här om dagen började jag prata med två gamla klasskompisar som jag inte snackat med på evigheter. Det var kul att höra vad de har haft för sig de senaste åren och helt plötsligt hade vi väldigt mycket att prata om! Jag tycker inte att man ska vara rädd för att hälsa eller snacka med människor som man glidigt ifrån utan istället vara framåt och social.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0