Here we go again

Dålig uppdatering här va! Kanske inte så konstigt med tanke på att jag har haft fullt upp med att ha de bästa veckorna i mitt liv. Jag har både varit i Magaluf och peace and love med mina bästa kompisar och däremellan hunnit med att fira midsommar, jobbat och tagit körlektioner. Det har varit så sjukt kul allt ihop att det inte går att beskriva. I Magaluf solade och badade vi hela dagarna. När kvällen sedan började närma sig gjorde vi oss i ordning för att gå ut och dansa till tidigt på morgonen. Det var en vecka fylld med lycka och glädje, härliga människor, många skratt, skummparty, träningsvärk av all dans och minnen som jag kommer bära med mig i resten av mitt liv. 




Och vet ni! Det bästa av allt är jag fått upplevt detta med mina bästa och finaste vänner!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0