Snackat oavbrutet och tänkt på allt bra

Har träffat min underbara vän Sofie, vilket var ett bra tag sen sist. Därför blev det en massa snack. Har den sista tiden tänkt en hel del på att jag har sådan tur som har såna fina vänner som jag verkligen känner mig lycklig tillsammans med. Jag har vänner som jag inte alls träffar så ofta och vänner som jag träffar desto oftare. Trots att jag inte träffar vissa så ofta så kommer jag alltid veta vart jag har dem samtidigt som jag vet vart jag har de som jag träffar ofta.

Det där blev ganska rörigt, men det jag menar är att det är väldigt skönt att veta vart man har sina vänner oavsett om man träffar de ofta eller inte. Det är skönt att veta att jag har så många bra, nära och fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0