Underbara dag

Solen har visat sig från sin allra bästa sida idag, så då är Louise glad! Har dock varit i skolan från nio till tre men så fort vi fick tid stack vi ut i det fina vädret. Efter skolan gick jag och Maja ner på stan, köpte jordgubbar och våfflor och satte oss i solen och bara myste. Helt underbart! Väl hemma drog jag på mig bikinin och somnade ett tag i solstolen, så nu är jag en aning bränd och dåsig. Men det är sånt man får ta! Och ännu lite bättre blir det av att jag ikväll ska få träffa en väldigt efterlängtad Lova. 

Nu ska jag ta tag i pluggandet för jag har oerhört mycket skolarbete just nu. Fattar inte att lärarna alltid ska lägga prov/uppsatser/redovisningar samtidigt och i slutet av terminen. Kan ju minst sagt säga att jag längtar oerhört mycket till sommarlovet som sakta börjar närma sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0