Why is everybody so serious?

Idag har det varit en sån där bra dag igen! Hade två lektioner i skolan, fick där reda på att det gått bra på tidigare skrivna prov och sedan hade vi idrott. Vi körde bland annat frisbeerugby vilket gick ganska vilt till och alla svettades som grisar för att det var så fint väder. Efter det åkte jag hem till Maja, där vart det direkt på med bikini, ut i solen med varsin smoothie och sedan skriva klart biologirapporten. Sedan snackade vi en massa gojja som bara vi kan och käkade gott. Efter det begav jag mig till Vilsta för att möta upp pappa och springa spåret. Det blev hela 9 km idag, vilket kändes väldigt bra. Nu har jag en ganska så stel kropp, ska bli väldigt spännande att se om jag ens kommer upp ur sängen i morgonbitti. Nu ska jag ta tag i pluggandet inför mattenationella som är på fredag. 

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0