Funderingar på framtiden

Igår åkte vi till Linköping för att kolla in universitetet där. Då blev jag ju sugen på att börja på ett universitet/högskola. Åhh, blir galen på detta! Att planera framtiden känns helt hopplöst. Hur ska man veta vad man vill göra i framtiden?! Jag vill ju göra så mycket som möjligt. Ena sekunden vill jag till Norge och jobba o andra sekunden vill jag börja plugga direkt. Men det lutar nog mest åt att det blir ett ledigt år för att jobba och komma på vad jag vill utbilda mig till. Först och främst ska jag ta studenten och försöka njuta av det här sista året som kommer gå så himla fort.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Man behöver inte bestämma sig så fort ang framtiden. Ta det lugnt, fundera vad du vill göra JUST NU och lev livet. Jag funderar ofta på vad jag vill göra i framtiden och jag är 41 år....Kram Moster

2012-10-28 @ 11:20:32
Postat av: Louise

Tack moster, det kändes bra att höra och det lugnade mig i alla fall för ett litet tag ;)Kram på dig!

2012-11-26 @ 23:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0