Nu ser jag ljuset

Äntligen börjar jag må bra igen, bra på riktigt! Har varit så himla jobbigt att ha mått dåligt till och från sen i juni. Visst känner jag mig väldigt trött ibland men det har jag mer eller mindre ställt in mig på att jag kommer göra ett tag med tanke på körtelfebern. Och utslagen som jag haft i ansiktet börjar äntligen försvinna. Det som känns jobbigt nu är att jag inte får träna på tre veckor, man måste vara frisk i fyra veckor och jag har varit det i en vecka nu. Det jobbiga är att jag verkligen vill träna och det känns som om jag skulle orka det men jag vill verkligen inte riskera något och behöva må dåligt längre än vad jag behöver. Ska göra allt för att hålla mig frisk och pigg nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0