Slutkörd

Just nu känns det som om jag skulle kunna gå i ide i flera år. Jag. är. helt. slut. Den här helgen har varit allt annat än lugn. I fredags begav sig  jag och mina tjejer för första gången på Villa. Det var kul men jag var tvungen att åka hem tidigare då jag skulle upp och jobba på lördags morgonen. Så jag jobbade hela lördagen, på tuna park för första gången, vilket var lite annorlunda jämfört med city. Det var full fart, stressigt och mycket att göra hela tiden. Men det var roligt. Efter jobbet blev jag hämtad och sedan åkte vi till kusinerna för lite käk och mys. På lördagskvällen var det läggdags tidigt då jag jag skulle jobba. Efter en dag på jobbet skulle jag helst av allt vilja lägga mig och sova. Men det kan jag inte, måste ta tag i allt plugg som ligger på hög. Vila får man göra någon annan gång ;) Jag hoppas att veckan blir lite lugnare än den här effektiva men jobbiga helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0