Laugh often, dream big and reach for the stars

I natt drömde jag att jag och min fina vän Elin åkte på en mysig sol semester till någon av greklands alla öar. Att åka utomlands med vänner och familj är något som jag verkligen gillar och njuter av. En dröm jag har som jag hoppas kan bli verklig är att resa mycket. Jag hoppas att min resdröm slår in redan inom ett år då jag tagit studenten. Min plan är att jag ska resa  till olika ställen efter studenten, både själv och med kompisar, för att uppleva nya ställen och saker. Jag har redan varit på väldigt många utomlandssemestrar som jag uppskattat otroligt mycket och aldrig kommer glömma!
 
Grekland 2005
Paris 2006
Danmark 2007
Grekland 2008
 
 
 
Kreta 2009
London 2010
Riga 2010
Thailand 2011
Magaluf 2012
 Turkiet 2012
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0